יום ראשון, 21 ביולי 2013

ישראלים ביער

ביולי 2013 היה נדמה שאף אחד לא נשאר בארץ, וכולם ביער השחור.

מתחם הצימרים שלנו כלל בנין שלם מאוכלס בישראלים, ועוד בנין שחלקו ישראלים. כמובן שכל המבלים בבריכה היו "משלנו". והכל בזכות כמה המלצות ב "למטייל". אז גם אנחנו ממליצים.

בכלל, בניגוד לדימוי של הישראלי המכוער, כל הישראלים שראינו היו מהסוג של "הישראלי היפה", לא נדחפים, לא מתחמנים, לא שותים ונוהגים בזהירוות ובאחריות.

נסיעה קצרה מהצימר הובילה אותנו לאתר המגלשות המפורסם של טוטנאו. ולמי שסיים את הגלישה ממתינה ארוחה קלה של נקניקיות. היות שרבים (רוב?) הישראלים משתדלים שלא לאכול חזיר, בעל הדוכן החליט למכור גם נקניקיות מבשר בקר (בלי הכשר של הרבנות...), והוא לא היה עושה את זה בלי שהיה ביקוש לכך. בזמן שהיינו במגלשות, 30 אחוז לפחות מהמבלים היו ישראלים.

כמה מאות מטרים משם, סופרמרקט של רשת PENNY. גם כאן, כמעט כל הקונים הם ישראלים, ממש כמו בשופרסל הקרוב למקום מגורינו... רק המחירים זולים יותר

כשהגענו לפארק המים הנפלא "באד פרדיס", הבנות קראו למקום "אצ'קלונה", שוב, בגלל רוב ישראלי מוחלט...

לא היה יום בו לא פגשנו עשרות ישראלים - בפארק אירופה, באלזס, במפלים מכל הסוגים ובאתרי הנופש השונים. אבל גולת הכותרת היתה מסעדת Tennenmuhle, מסעדה בחוות דגי פורל, שהתפריט שלה תורגם לעברית, והוזכר גם ב"למטייל" וגם ב"תנ"ך" של המטיילים הישראליים - הספר של שלומית, ובהתאם - רבים הם הישראלים הפוקדים את המקום, גם אם הוא מעט מרוחק מהציר הראשי של היער השחור.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עוד המלצות